Saturday, June 18

Olin onnellinen, mitä sä luulit?

Christina Perri - Jar of hearts

Ajattelin tulla pitkästä aikaa kertomaan teille mun ei_niin_hyviä kuulumisia. Tosiaan kärsin siitä pusutaudista kaksiviikkoa, pääsin keskiviikkona viimein ulos. Mutta torstaina sitten kuume nousikin takasin & eilen kun kävin terveyskeskuksessa ni todettiin jälkitauti - agniina.. Eli täällä mä makaan sängynpohjalla taas vaihteeksi ja vetelen ylivahvoja pillereitä allergian takia!

Kaikenlisäksi tää neljänseinän sisällä istuskelu on tehnyt musta todella henkevästi ajattelevan ihmisen jälleen. Oon löytänyt itestäni todella paljon vikoja, ja tajunnut et oon toiminut todella väärin tietyissä tilanteissa, ja tosiaan saan kärsiä siitä nyt kolminkertaisen määrän. Vaikka loppupeleissä mä en ole tehnyt missään vaiheessa mitään väärin.. Ja tää kaikki masentaa ja ahdistaa mua, musta tuntuu että oon menettänyt ihan kaikki läheisimmät ihmiset mun ympäriltä. Tavallaanhan tää on tottakin, sekin enimmäkseen omista virheistä. Mutta niin parin muunkin. En ois koskaan uskonu että mut saadaan revittyä riekaleiksi alle viikossa, ja että koko mun maailma heittäisi itsensä ihan ylösalaisin. Sillä vaikeiden ihmisuhde ongelmien lisäksi mulla ei mene millään tavalla hyvin tällähetkellä. Jäin taas tänävuonna ilman minkäänlaista jatko-opiskelupaikkaa, tulevaisuus ahdistaa, tää kipeänä olo kolmattaviikkoa ei ole ainakaan mikään leijumisen asia.. ja sitten on niitä henkilökohtaisempia asioita, mitä en halua tuoda täällä ilmi. Ajattelin vain ilmoittaa, että keräilen nyt itseäni hetken verran, ja palaan sitten kun kaikki on taas vähän paremmin. Enkä aiio pyytää mitään anteeksi.

14 comments:

  1. Mikäs tää tämmänen agniina on .. ? =DD=D

    ReplyDelete
  2. oonass- - siis se tulee jälkitautina tai se on yleensä sen mononukleoosin samaa aikaa iskevä, mutta siis jälkitauti...

    ReplyDelete
  3. Oonass tarkotti sitä niinku angiina ku sä taisit kirjottaa sen väärin(::

    ReplyDelete
  4. Mist sä tunnet Juuson 'jupen'? :D asutsä jäkes?

    ReplyDelete
  5. Ano - kyllä oon jäkestä :--D ja jupe on erään mun läheisimmän ystävän pikkuveli

    ReplyDelete
  6. so horriblee :c muru pärjäile ♥

    ReplyDelete
  7. UUUU JÄKE <3 :) jesjes tunnetsä kans jupen kaverin tommin? yhyy haluun asuu jäkes:( </3

    ReplyDelete
  8. nataliaa - yritetään :(

    Ano - mitä hienoo jäkessä on? inhoon tätä seutuu :-D se riippuu että kukatommi :D niitäki on täällä kuitenki aika paljon :-D

    ReplyDelete
  9. kumpaa suosittelisit: nikon d3100 vai nikon d5100 ? :-)

    ReplyDelete
  10. Ano - apua miks kysytte multa ku en oo mikää ammattilainen kameroidenkanssa :--D mut eiks toi d5100 oo se mikä pyörii telkkarissa mainoksessa, se alko kiinnostaa:--D joten kehotan sua kysymään joltain muulta joka oikeesti OSAAA kuvata! :---)

    ReplyDelete
  11. tommi 'tombba' :) :D jäkes on jotain sellast fiilist mitä tääl pääkaupunkiseudul ei OIKEESTI oo.. tää on nii muka hc seutuu ihkuuuu :DD eimut tietsä oon kyllästyny tänne varmaa, mut jäke kiinnostaa ja siel on ihanaa porukkaa !! <3

    ReplyDelete
  12. Ano - joo no kyllä jäkessä ihania ihmisiä riittää, kunha ne osaa tunnistaa oikeenlaisiks, ku tää on pieni kaupunki mitä ikinä teetki ni kohta siitä tietää kaikki. ja joo pääkaupunkiseudun meno on kyllä ihan erinlaista :D! jajoo kylmä tomban tunnen :) Mut tosiaan tänne en vapaaehtosesti muuttais enää. oon asunu täällä neljävuotta nyt pitkä tauon jälkee, ja ku tuntee tarpeeks porukkaa ja on kattellu tätä menoo hetkenverran, ni tosiaan haluut täältä pois :-D

    ReplyDelete
  13. voii:) must siin on jotai omaa viehätysvoimaansa:D siis ihan totta! vaihetaaks? ja onks kivoi poitsui noi(: taisiis minkälaisii? haha mehän saatiin ihan keskustelu aikasiks tänne:D

    ReplyDelete