Monday, January 30

siihen piiloudun nyt levolle


Kahden lukijan päässä videopostauksesta, wou!


Kuitenkin, tää on ollu ehkä turhimmistaturhin maanantai muiden aikaisempien joukossa. 
Teetä on kulunut jopa kuusi kupillista, ja rakastan kun se lämmittelee vatsanpohjassa.
Ulkona on pakkasta, se nipistelee kivasti poskissa ja tekee niistä punaiset. 
Mun mielentila on aakkosoppaa, elän ristiriidassa fiilisten ja järjen välillä. Mitä sitä pitäisi tehdä?
Hengailen vaaleanpunaisissa laseissa, fiilistelen kaikkea. Ja vaan hymyilen.
Mun Spotify täyttyy meininkiä pursuavista kappaleista. & löysin ihana yonan uudestaan

Ei tästä mitään tuu, teksti on yhtä sekavaa kun pääkin. Silti oon niin selvä, tulevaisuus, kaikki on selvää.
Mitämä stressaan? siitä en oo ihan varma...
Ainakin nyt keitän lisää teetä, tarkastan teijän blogeja & mietin maailman menoa.

terveisin minä aikaansaamaton. 
näääh, korkeintaan perkeleen laiska menninkäinen.

2 comments:

  1. oi ihanat hiukset tossa bannerissa mun tekis hirveesti mieli värjää mun hiukset punaseks mut en uskalla, koska pelkään ettei ne sovi mulle :/

    http://aurora-emilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Aivan ihana blogi! :)
    Ihanat hiukset ja muutenkin nätti, hyvä kuvaamaan!
    Jään innolla lueskeleen.

    http://blogi-qalisa.blogspot.com/

    ReplyDelete