Wednesday, May 23

mä tunnen eläväni, näätsä tän smailin, et saa pyyhittyy sitä sanoillasi taikka paintil

1. Kiitä bloggaajaa, jolta sait haasteen -  Kiitos Ona♥
2. Lisää The Versatile Blogger Award-kuva postaukseesi
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi
4. Nimeä 15 bloggaajaa kenelle haluat esittää haasteen
Tein justiiinsa jonkun tän tyylisen, mutta menkööt nyt sitten. Elikkäs taas vähän lisää tietoo musta!

1. Eka tämmöi ehkei ketään kiinnostava fakta kuin että: Elän ristiriidassa iphonen kanssa, se on ehkä maailman siistein juttu. mut toisaalta vihaan sitä kans ylikaiken! Ja ehkä pikkusen houkuttelis hankkia semmonen...

2. Mä pelkään kuollakseni koiria. Mulla on siis ihan kunnon koirafobia. Saatan kiertää kolmekin kilometriä kotiintulomatkalla. Koska mä en vaan pysty kohdata vierasta koiraa, olise sitten kuinka tiukalla hihnassa... Kaverinkanssa jotenkuten se onnistuu, meen paniikkiin ja stressaan koko ohitustilanteen ajan...

3. Oon aika hölmö ja vähän blondikin. Oikeesti välillä tosi blondi. Monet sanoo et oon viisas ja muuta, mutten ymmärrä niitä. oon aina ihan pihalla jostain sivistysanoista ja maailmanmenosta. Kyselen tyhmiä ja sjhksfa oon vähän hölmö...

4. Mä rakastan mun silmiä kaikista eniten mun ulkonäössä. Enkämä nyt vihaa mun ulkonäköä muutenkaan.. vaikka ainahan sitä on parantamisen varaa.. Mutta mun silmät on kauniit ja omistan pitkät, valmiiksi taipuneet ripset!

5. Tykkään laulaa, mutten ihmisten edessä tai kuullen sillä ns. "normaalilla" äänellä. Saatan innostua ja lauleskella suihkussa, ja aina kun oon yksin kotona pistän volat kaakkoon ja hoilottelen ympäri taloa... mitäköhän naapurit musta ajattelee...

6. Olen hyvin huomionkipeä ihminen, ja jos en saa tarvitsemaani huomiota ni musta tulee kauheen masentunu ja hiljanen. Mutta en oo semmonen ihminen että tunkeutuisin keskipisteeksi ja koittasin puhua päälle tms jotta veisin muiden huomion.

7. Monen mielestä mulla on pienet huulet ja pieni suu. mä oon erimieltä asiasta. Onko asia muka niin? :-(

-

Haaaaaastan: Meidän blogin, joten oona alappas naputtelemaan tekstiä! & sitte haluun kans antaa tän martalle, tai miksen nyt samantein kaikille youngbloodin pitäjille! (-:

2 comments:

  1. pystyn jotenki samastuun tähän:D 3-7 kaikki toimii mullaki :D oli kiva lukee, ku tajust et hei mä oon samanlainen:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :DD laiskotti ni pistin nyt pintaraapasu juttuja kun niit on paljon helpompi keksiä :)

      Delete