Monday, October 1

kato mua mä en pyyhi kyyneleit



Mä en tiedä mihin mä oon menossa, mutta suunta on eteenpäin. Mä oon rikki, iso osa mua jäi taakse ja kun kurkotan katsetta olan yli, voin vielä haistaa sut. Mutta sä jäät nyt kauas, kauas musta ja mun liian monimutkasesta mielestä. Oon vapaa sielu eikä mua voi kukaan vangita. Tää suru syö sisältä, mutta mä jaksan. Kurkotan mahdotonta, unelmoin siitä jota en voi saavuttaa. Mutta mä oon täällä. & mä päätin että vielä joskus mä olen maailman onnellisin, jonkun muun kanssa. Sä kuulut enään vain mun uniin, en halua enää katsoa taakseni. Mä olen rikki. Kulutan nessuja ja kuuntelen The Scriptin uutta levyä, se on rakkaus. Ja mä uskon että vielä joskus joku juoksee mua vastaan niityllä, halaa pitkään ja kertoo: sä et tule enään koskaan olemaan yksin. Enkämä koskaan häpeä sitä, että itken. Mä tarvitsen nyt vain aikani.

13 comments:

  1. ihana teksi! koen kokoajan tota samaa! <3

    ReplyDelete
  2. ihana joanna, tääl mä itken !

    ReplyDelete
  3. tuttu tunne, ihana blogi !!:)

    http://retardhennza.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. mulle hieman vieras :-( mutta toivottavasti ei vieraile sunluona kauhean usein! ja juu käyn kattomassa!

      Delete
  4. sulla on ihania postauksia ja toi sun paitas on ihana, mistäköhän tollaisia löytäis? (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos ja kiitos ääää ihanuus! ja mun villapaita on lindexiltä, ja niitä varmaan on siellä vieläkin :-)

      Delete
  5. mikä fontti siulla on otsikoissa? sie oot kaunis :"-)

    ReplyDelete
  6. sun blogis on ihan parhautta, tykkään tyylistäs tosi paljon :) ja hei tsemppiä sulle :(

    ReplyDelete