Wednesday, February 20

Hän, joka saa sydämet sulamaan


nuoleskelija
aurinkoooo
muikeeee
lumiturpa
mustavalkoylväs
Hän, jonka ruskeat silmät näkyvät sänkyni reunalta tassujenvälistä aamuisin pilkottaen, ja toivottaen hyvää huomenta. Hän, jonka luokse on aina tervetullut. Hän, joka osaa lohduttaa kun on suru. Hän, joka tuo jokaiseen päivään paisteen, ja kertoo välittävänsä. Hän, kuka rakastaa kun hänet nostetaan sängylle nukkumaan viereen. Hän, jonka kanssa lattialla makoilu on maailman mukavinta ja saa minut nauramaan. Hän, jonka hampaan jäljet näkyvät ihossani muodostaen tähtikuvion. Hän, joka toivottaa jokaisen tervetulleeksi ja rakastaa jokaista ovesta sisääntulijaa. Hän, joka on ollut meillä nyt 5kk ja vienyt koko perheen sydämen. Se olet sinä eddie. En koskaan uskonut kun mulle sanottiin, että lemmikkiin voi kiintyä niin paljon. Nyt ymmärrän. Tässä teille vähän kuvia vauvasta, jota ei ole näkynytkään täällä aikoihin :-) Se on jo isopoika!

15 comments:

  1. Hui että miten paljon hän on kasvanut! Ihana nappisimmu =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. maailman sulosin nappis:3 ja niin on kasvanut, parikertaa oon kyyneleitä vuodattanu että mikseise jäänyt semmoseks kämmenen kokoseks.

      Delete
  2. oi ihana ♥ mä niin ymmärrän sua, meijän koira sulattaa mun sydämen joka päivä uudelleen

    ReplyDelete
  3. nää sun sanat kertoo sen miksi koira on niin sanottu ihmisen paras ystävä ♥

    ReplyDelete
  4. ihana blogi! ja upeita nää kuvat tässä postauksessa ja toi koira on niin sulonen :)

    http://metenblogi.blogspot.fi/
    > käy kurkkaamassa munki blogi :)

    ReplyDelete
  5. apuaa;o tuliks toi mun kommentti ! Mut anyway, mulla on ihan samat fiilarit meidän karvakorvasta, joka on nyt 1½-vuotias :3 oon aivan rakastunu♥ ja ihaninta on ku se just nukkuu kaikki yöt mun vieres !

    ReplyDelete
    Replies
    1. jep unikaverina se on kyllä ihan loisto tuhisia tuo meidänkin yksilö :3

      Delete
  6. upeita kuvia! :)

    http://nniiina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. tää sun teksti sai mut tajuun, kuinka paljon mä oikeesti välitin mun koirista, jotka muutama kuukausi takaperin lopetettiin. nyt sen vasta ymmärtää kuin iso pala sydämmestä puuttuu ja miten paljon ne haluu takas elämään. <3 edelleen must tuntuu ihan hirveeltä, kun nään jossai koiria mut kai mä viel joskus opin oleen niinku mun pitää!

    ReplyDelete
  8. ihania kuvia suloisesta koirasta:) muutenkin sun blogissa upeita kuvia:)

    http://petrasinikka.blogspot.fi

    ReplyDelete