Sunday, March 31

Se alkaa varpaista ja kutittelee nenääni


alaspäin
IMG_5644
IMG_5686
kollaaasi
mustaaa
kollase
IMG_5689
Me tehtiin lupauksia, me ei erota. Tässä me ollaan seisty yhdessä jo viisivuotta. Mä pidän sun kädestäs kiinni, ja matkustetaan yhdessä kuuhun ja sieltä takaisin. Yhdessä kohti äärettömiä ja niiden yli. Mä rakastan sua, voin kertoa sen vaikka jokaisella kielellä. Äläkä koskaan epäröi, ettenkö rakastaisi. Koska vaikka sä et tekisi niin, mä olen aina rakastamassa sua. Veeraa ikävöiville parit räpsyt.

Mä pidän kaksinkäsin kiinni tästä kaikesta. Mä pelkään, mutta mä en halua mitään muuta. Sä olet meistä vahvempi ja sun sylissä on hyvä olla. Me katsellaan tähtiä ja mietitään tulevaisuutta. Se kertoo mulle siitä, että tätä mä haluan. Disney elokuvia ja hiljaisia hetkiä, mä en tiedä osaanko arvostaa kenenkään muun läsnäoloa näin paljon. Ne syvät huokaukset kun lähdet luotani kertovat, että minulla on häntä jo ikävä. Mun mieli on täynnä positiivisia ajatuksia ja sinua. Enkä vaihtais sekunttiakaan.



29 comments:

  1. Voi että, sun postaukset saa mulle hymyn huulille. Jaksat joka kerta piristää, kun uutta postausta on tulossa. Tykkään niin paljon, miten erotut niin isosti täältä blogimaailmasta omaperäisineen juttuineen, eikä tätä voi verrata mihinkään toiseen blogiin. Kirjotat kaikenlisäks niin hyvin, että istun välillä tuntikausia lukemassa postaus postaukselta tekstejä taaksepäin! Vaikutat tän blogin kautta niin elämäniloselta ja mahtavalta ihmiseltä, että on sääli, etten mä tunne sua paremmin :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi noora. mun silmät vuotaa ku luin tän kommentin (luen tätä kommenttia varmaan 20nennen kerran hehe) sä saat mut nii sanattomaksi, en yhtään osaa vastat tähän mitään. Mä kiitän ja kumarran koko sydämellä, koska kirjotit musta todella kauniisti ! ja oon pahoillaan etten oo ite niin kovin aktiivinen juttelemaan tulemaan :-( mutta hetikun kaipaat juttuseuraa, niin tiedät mistä mut tavoittaa ;) oot ihana, kiitos vielä tästä kommentista! pelastit mun sunnuntain.

      Delete
  2. Waude, ihan älyupeita kuvia JA TOI INKKARIPÄÄHINE! jumpe vaan että on magee juttu! mistä tollasia saa? -martta p.s toi efekti näis kuvis tietkö toi tommonen tärinä miten ikinä sanotaanko tekee kuvist vaa hiton paljon kuulimpii vaik näyttäis varmaa ilmanki siisteil haha okei sekavaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos martta ihana ! ja inkkaripäähine on punanaamiosta alle kympillä kotiutettu vuos sitten :) ja ei olleskaan sekavaa. oon ihan samaa mieltä sunkans c:

      Delete
  3. damn it u lesbos ♥ inania kuvia :> !!

    ReplyDelete
  4. mistä oot saanu ton päähineen? tosi hieno postaus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. päähine on from punanaamio:-) alle kymmenen euroa maksoi ! js kiitos :3

      Delete
  5. >:--( vaadin veeraa ravistaen blogspotiin mukaan saatana 666

    ReplyDelete
    Replies
    1. veepu pitää ihan omaa blogia :--) moonlight on my floor nimistä

      Delete
  6. onks veeralla enään blogia? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon :-) voit klikata veeran profiilin tosta veeran kommentista. taisitten kirjoittaa googleen moonlight on my floor niin löydät tiesi sinne :-)

      Delete
  7. maumau rakastan sua! yy näytän naiselta D:

    ReplyDelete
  8. ihania kuvia, ootte suloisia :3 ja 5 vuotta on pitkä aika, onnea siitä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiitos:) mutta sain sellasen kuvan, että ajattelet meidän olevan pariskunta. ollaan siis parhaitakavereita :-)

      Delete
    2. Hheeh miekin luulin että ootte yhessä :3

      Delete
  9. milä ohjelmalla muokkaat kuvia? ootte ihan älysöpöjä tuitui <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. picmonkey.com sivustolla :-) ja hihi kiitos :3

      Delete
  10. ihan saaatanan hienoja kuvia! saanks kysyy et mist toi ekan kuvan toppi on? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hii kiitos :-) ja se oli alunperin t-paita mut leikkelin vähän. Ja se on turkista ostettu :-)

      Delete
  11. OOOOOOOT IHNAANNANANANAANNAANANANANA MIU joku on vieny sut multa >:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha voi pupunen ei kukaan oo vienyt mua <3 veera on ollu mun paraskaveri kohta viisvuotta :-D

      Delete