Wednesday, July 3

Etelän lämmössä vai miten se oli


IMG_6466
IMG_6468
IMG_6461
rous
IMG_6471
IMG_6475
vir
Eesti eesti eesti.. Kaipaan sinne niin maan ...! Halvat ruuat, kreisibailausta aamukuuteen saakka ja tunnin yöunet, mukava tamperelainen mies, miljoonat ihanat kaupat, mielettömän villikreisi liikenne, kattoterassit, äiti aurinko sekä moni moni muu mitä meijän pieni etelänmatka sisälsi. Pieni hytti sekä ka 40 ikäisten risteily, mut eise meijän menoa haitannut paitsi takaisintulomatkalla karaoke alkoi olemaan niin epäselkeää kuunneltavaa että piti jo pidellä korviaan. Kuitenkin suurkiitos jokaiselle meitä avuttomia auttaneille niin shoppailu, kuin ruokapaikkojen ehdottelusta. Oltaisiin oltu niin hukassa! Paljoa en ostanut, mutta rahaa kului sitäkin enemmän ja suunnitteilla ois jo seuraava reissu vähän isommalla porukalla & ehkä pidemmällä majoituksella! Ehkä sitten kamerakin kerkee meininkeihin mukaan. Tässä nimittäin jokainen räpsy mitä reissulta mukaan tarttui..

26 comments:

  1. kaipaan sinne niin maan? ompas sanat hallussa

    ReplyDelete
    Replies
    1. eipäs kiroilu mun mielestä kuulu blogiin. niin jätin sen sanomatta ja kiitos :)

      Delete
  2. ei nyt pahalla mut oot lihonu ihan kauheesti, kannattaisko jättää noi pihvit syömättä..? :D ja en tajua miks matkit nataliaa noin paljon teksteissä yms, annat itestäs tosi feikin kuvan kun tietää millanen oikeesti oot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei sulle nyt pahalla, mutta et taida olla mun mikään hyvä kaveri joss väität ettei näissä teksteissä näy mun oma kädenjälki ja minä muutenkin. En ehkä puhu tollatavalla mut mu ajatukset toimii noin. Ja puran tänne mu ajatuksia joten .. :D ja kaikki mun hyvät / parhaan ystävät tietävät kyllä minkälainen mä oon. Ei mun tarvi esittäää täälä jotakuta toista, munhan blogi tää on. JA myös se että tuedostan kyllä lihomisen JA jos oisit mun kaveri tietäisit mun mielipiteen näistä asioista myöskin:) et tunne mua joten älä väitä tuntevasikaan. Ja en syöny tota pihviä, enkä myöskään syö ylipäätänsä paljoa yhtään:) mutta hei, kiitti kommentista! Nyt ainakin tiiän että oon jonkun mielestä feikki:)

      Delete
    2. Haha sitäpaitsi eihän pihvi nyt ensimmäisenä ketään lihota???? :D Ja oikeesti voi vittu mä en vaan y m m ä r r ä miten ketään jaksaa ananyyminä kommentoida tällästä, koska jos on itte niin saatanan laiha ja aito ni luulis että haluis oikeen näyttää ittensä esimerkkinä 'paremmasta' tai jotain?? Tollaset kommentit täytyis normaalin ihmisin osata pitää omana tietonaan.

      Delete
    3. oon ihan samaa mieltä :-D kyllämä tiedostan kaiken ei sitä mulle tarvitse kertoa. Vaaka kun on olemassa

      Delete
  3. Kiitos seurailusta, arvostan!! :) Sullakin aika makee blogi, rakastuin sun banneriin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :3 olehyvä ja joo no eihän tää oo mikään ylipanostettu blogi joten oon tosi otettu että oot tota mieltä ! ja joo banneri on kyllä upee, se on kaverin käsialaa c:

      Delete
  4. sulle vois sopii ruskeet hiukset :) !

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://2.bp.blogspot.com/-_-dRvyt71aA/TvpA56sFuWI/AAAAAAAABGE/2VGl6Z_0r2E/s640/135.JPG tossa näkyyy minä ruskealla tukalla :-D oon useest harkinnu sitä, mut tiiän et haluuun sen heti pois niin sitä on turha värjätä : c

      Delete
  5. moikka, oon nähny sua nyt monesti saviolla. mitä sä täällä? =D ei kukaa liiku täällä ainakaa vapaaehtosesti. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah nii enmäkää sielä kyllä ihan vapaa ehtosesti liiku xd noei, hengailen joo sielä yhellä kaverilla monta kertaaa viikosssa, TULE IHMEESSÄ NYKÄSEMÄN HIHASTA kun musta tuntuu et ei sielä liiku ketään ja silti joku mut sieltä on bongaillut :--D ha

      Delete
    2. hahah okei =D no ei täällä kyllä kauheesti kukaan liiku totta =D mutta joo pitää rohkaista itteni ja tulla moikkaa joskus =)

      Delete
    3. no tule ihmeessä! minä yksinäinen asemalla istuja ihan mielellään juttelisin jonkunkanssa xd mutta tuu ihmeeesssä :3 olis kiva

      Delete
    4. miksi sä yksin istut? miksei tää sun "kaveri" tuu istuu sun kanssa? :o
      joo mä tuun joku päivä =)

      Delete
    5. Kaveri mmee aina töihin:) ja oottelen sielä aina junaaa :)

      Delete
    6. aivan =) oot kyllä hirmu sulonen tapaus jotenki nii semmone herttanen =) oot varmaa kaikille mukava? =)

      Delete
    7. Oon mukava jos mulle ollaan mukava :) ja hah voiapua ihanasti sanottu :3

      Delete
  6. hui oot lihonnu ihan kamalasti :o ei ollu mitenkään pahalla. :)
    miten sun kesä on muuten mennyt? =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kysymys kuuluu miten tästä postauksesta ees voitte mukamas nähdä sen että oon lihonnu?M :DDD mutta joo tiedostan kyllä sen mitä mun kropalle on tapahtunu ihan ilman teeidän muistuttamisiakin.

      kesä mennnyt loistavasti!

      Delete
    2. ei sitä tässä postauksessa huomaakkaan kuhan vain kommentoin sen tähän =D ja se ei ollu pahalla !! koska mun mielestä jos lihoo sopivasti nii se ei oo huono juttu.. =)

      Delete
    3. niino en oo mikään ylipainoinen. mutta niin.. joo enmä sitä meinannukkaan. musta vaan on naurettavaa että ihmiset huomauttaa siitä mulle vaikka tiedän sen itsekin :(

      Delete
  7. Vau! Tosi ihania kuvia ja upee banneri! Jään seurailemaan(:

    http://liveyourdream-emma.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  8. jaiks rakastuin sun banneriin! millä & miten oot sen tehnyt?
    ja sulla on tosi kiva blogi, saat ehottomasti musta uuen lukijan. (8

    ReplyDelete
    Replies
    1. se on kyllä mahti! valitettavasti en voi kertoa kun en tiedä :c kaveri tehnyt sen!

      ja jee :) tervetuloa!

      Delete