Thursday, October 20

aattelin nyt vaan informoida!

Päivä 1 – Esittele itsesi, 
Päivä 2 – Eka rakkaus,  
Päivä 3 – Minun vanhempani, 
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään,
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?, 
Päivä 6 – Minun päiväni, 
Päivä 7 – Paras ystäväni,
Päivä 8 – Se hetki, 
Päivä 9 – Uskoni, 
Päivä 10 – Päivän asu, 
Päivä 11 – Sisarukseni, 
Päivä 12 – Käsilaukussani, 
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?, 
Päivä 15 – Unelmani, 
Päivä 16 – Eka suudelmani, 
Päivä 17 – Mieleisin muistoni, 
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa, 
Päivä 20 – Tässä kuussa, 
Päivä 21 – Toinen hetki, 
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua, 
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin, 
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään, 
Päivä 25 – Ensimmäinen, 
Päivä 26 – Pelkään, 
Päivä 27 – Suosikkipaikkani, 
Päivä 28 – Ikävöin, 
Päivä 29 – Tähän pyrin,
Päivä 30 – Soittolistallani, 
Päivä 31 – Viimeinen hetki.

Päätin nyt, että on tän perinteisen aika. Oon joskus aikoinaan tätä yrittänyt hikihatussa väsätä, mutta eihän siitä mitään tullut. Ja nytkun tää blogi on tällänen mulle vähän henk kohtasempi, (eli täältä voitte bongata vähän pintaasyvemmälle kohdistuvia tarinoita)  niin koin tän nyt hyväksi tähän väliin, joten tästä päivästä lähtien alan kirjottelemaan näitä! Aamen &toivottavasti. pidätte myös ideasta! :---)

2 comments: