Friday, December 30

Hei arvoisat lukijat!

Kuvaton postaus ihan vain sen kunniaksi, että tulin ilmoittamaan sellaisen jutun kuin että. Vuodesta 2011 ei tule ilmestymään loppuvuoden postausta. - Ai miksikö? No sanotaan vaikka näin niinkuin manasin facebookissa että:

"jdsfhksjfskfh jepjoo. kone päätti sitten kivasti juhlistaa tätä uuttavuotta & synkronoida ittensä niin. että täältä hävis ihan kaikki. kuvat, videot, muokkausohjelmat, musat, mozilla jne VITTU_IHAN_KAIKKI_TIEDOSTOT MITÄ OON VIIMSEN VITUN NELJÄNVUODEN AIKANA LADANNU TÄHÄN!!!11!!1? saaaaaatana. mut jotain hyvää tästä kuitenkin seuras. mun timeline on hävinny?!!!? mitävittua täällä oikeesti tapahtuuu."



....Voitte kuvitella aamulla sen itkun määrän. Kun älysin tämän parintunnin koneenselvittelyn ja lataamisen odottelun jälkeen... oijettä en voisi iloisempi olla..... Kone päätti alottaa sitten kaiken kirjaimellisesti puhtaalta pöydältä. MUTTA se tämänvuoden viimeisestä manauksesta! Jep, tänään se vaihtuu. Heihei siis vuosi 2011 & tervetuloa 2012. Uudestavuodesta sitten postinkia, kunhan se ensin on takanapäin & kannattaa pysyä linjoilla, sillä vuodenvaihteessa on ajastettu ylläri teille ;---) Muttanyt muistakaas käyttäytyä ja viettää riemuntäyteinen vuodenvaihde, minä ainakin aijon!


Tehdään ensivuodesta paljon parempi!

3 comments:

  1. mulla kävi tuo sama & isukin työkaveri sitte sai ne imuroitua kovalevyltä jotenkii,mutta siellä tuli myös kaikki kuvat ja muut joita olin netissä kattonu yms:ddd aika vittumaista oli ku huomas, että ei helvetti kaikki menny :sss

    ReplyDelete
  2. Ano - oikeesti niin perseestä kun olla ja voi :ss äää!

    ReplyDelete
  3. Eikä, ihan paskaa :(( mulla on käyny just samalla tavalla ja neljän vuoden tiedostot hävis johonki bittiavaruuteen<3

    ReplyDelete