Wednesday, June 12

MISTÄ KAIKKIALTA LÖYDÄT MINUT SOSIAALISESTA MEDIASTA?

Multa jossain vaiheessa pyydettiin kovastikkin tälläistä postausta. Jossa ilmottaisin mistäkaikkialta mut voi sosiaalisessa mediassa löytää. Että voisi tulla juttelemaan tai muutenvaan stalkkailla. No, tässä nyt ainakin muutamia. Mulla on myös kuvakkeet ja IRC-galleriat mut niitä en kauheesti täällä halua mainostaa. Jos löydätte mut, niin saa tulla juttelemaan :-) ja pitääkin! Uudet kasvot on aina tervetulleita joten älkää epäröikö tulla puhumaan. Oon saanut blogin kautta paljon uusia kavereita ja jopa ystäviä, jota en ois koskaan uskonut. Ja nyt ajattelin tarjota teille muillekkin sen mahdollisuuden, jos vaan kiinnostusta löytyy niin näiltä sivuilta mut löytää mm:

SÄHKÄRI
Sähköpostin kautta mut voi siis tavoittaa tuosta osoitteesta. joannaemiliaa@gmail.com ! Oon kyllä todella huono käyttämään sähköpostia, mutta onneks toi niin rakas iphone ilmottaa uusista viesteistä aina. Joten senkus rustailemaan ! Kyseinen sähköposti on myös mun vlogien sähköposti, että jos on vlogeista kysyttävää niin sähköpostinkautta voi lähestyä myös niitä!

IG
Mulla on vaihtunut instagram käyttäjä kolmesti. En ymmärrä, mutta mun iphone ei oikeen tykkää siitä ohjelmasta. Jossain vaiheessa se on aina lopettanut toimintansa ykskaks. Ei kommentoi, ei lisää kuvia ja hyväkun suostuu enää kirjautumaan sisään. Päätin siis vielä kerran yrittää pitää mun hipsteritasoa yllä ja tehdä vielä kerran käyttäjän joskus muutama kuukaus takaperin. Hyvin on tähänmennessä pelittänyt! Mun ig:tä voi siis seurata nimellä joannaemiliaa ja TÄSTÄ linkki koneella olevaan instagram käyttäjään. (linkki myös tuola sivussa). FOLLATKAA IHMEESSÄ :-)

FACEBOOKKI
TÄSTÄ KLIKKAAMALLA FB SIVULLE !
Mun blogilla on siis omat facebook sivut, jotka tein joskus marraskuun alussa. Sielä on eletty aikalailla hiljaiseloa, mutta ajattelin nyt kesänkunniaksi järjestää sielä mm arvontoja ja muuta ekstraa. Joten kannattaa käydä tykkäilemässä sielä! Facebook on myös hyvin helppo tapa lähestyä mua, kun jotkut teistä onkin sanoneet että olis mieletöntä tutustua :-) Senkus laitatte viestiä lootaan, niin pääsette juttusille. Alempana myös mun KIK nimi, jossa saa tulla myös aina juttelemaan !

VLOGG
Voi kyllä! Aloitin vloggaamisen tossa tammikuussa, mutta innostus sitä kohtaan kerkes lopahtamaan täysin parikuukautta sen jälkeen. Miksikö? no koska mun kone kaatui ja meni rikki. Nyt kun mulla on uusi kone ja videoitakin pystyy muokkaamaan tällä, alkoi mun innostus uudelleen videoita kohtaan. Ja päätin aloittaa hommaan melkein kokonaan puhtaalta pöydältä (aloitus vlogin jätin, koska siinä olin edes vähän omaitseni).
TÄSTÄ MUN VLOG YOUTUBE KANAVALLE !

FORMII
FORMSPRINGIIN PÄÄSET TÄSTÄ KLIKKAAMALLA ! Tein formin monia vuosia sitten ja onhanse kuollut paikka nykyisin :-D mutta jos tulee kysyttävää niin pyrin vastaamaan kaikkiin kysymyksiin :3!

KIK
Unohdin tosta pallerosta mun kik nimen... se on siis jouaana ! Juttuseuraa oon aina vailla, joten senkus vaan juttelemaan mulle rohkeesti :-) lupaan olla purematta !


toivottavasti tästä oli nyt jollekkin apua, nyt olis varmaan korkea aika alkaa heräilemään kunnolla. Älkää antako sateen lannistaa, hyvää keskiviikkoa kaikille teille rakkaille! :-)

No comments:

Post a Comment