Wednesday, December 4

Kalat kuivalla maalla

Tilasin tossa viikko sitten uudistusta mun iphonen ulkonäköön DesingSkins  nimiseltä netti sivustolta, mitäs tykkäätte? Tilasin siis kuoret viime Torstaina, ja tänä Tiistaina ne tipahtivat postiluukusta sisään joten ei yhtään hassumpi tämä nopea toimitus! Lisäksi materiaali tuntuu miellyttvältä ja ennen kaikkea kestävältä. Kuva oli jo alunperin vähän sellainen utuinen, joten sitä en kyllä voi tän firman piikkiin laittaa. Mut mitä oon katsellut muiden kuoria, on niissä ollut tosi selvät ja tarkat kuvat.
kuori
Mä pidän ihan tosi paljon tosta kuvasta, ja niinkun koulussa eilen tokaisinkin "nyt voin aina silitellä toisiks lemppareimpia kaloja". Mun iphone kuorissahan on siis tetroja, ja kuva on oma ottama viime kesän korkeasaari reissulta.  Mä mietin aluksi jotain ihan basic tumblr:ista napattua kuvaa, mutta koska halusin kuitenkin esitellä nää blogissani, niin tahdoin kuvan olevan oma ottama. Valinta ei ollut mitenkään helppo, sillä niin moni kuva olis ollut niin kiva saada takakuoreen. Mutta tää näyttää ehkä eniten multa, poikaystävä sanoi ihan samaa. Pää asia on että kuoret näyttävät multa!
vähäphonee
Itse oon tosi tyytyväinen lopputulokseen, ja suosittelenkin teille nyt noita PremiumCovereita. Mun kuorien malli on HardCase black, mutta mitä olen kavereiden kuoria katsellut, niin tuo premium näyttää mukavalta, lisäksi kuvan saa niissä taivutettua sivuillekkin. Näissä kuorissa tosin tuo ei haittaa, sillä mun kuoret näyttää siltä kuin kuva jatkuisi sivuillekkin.

Kyseiseltä sivultahan saa kuositusta melkeen jokaiseen puhelimen malliin, ja kuosi muotoja on useampia. Lisäksi voit tosiaan tehdä/suunnitella omista kuvistasi itsellesi juuri sinun näköisesi kuoret, jos mikään DesingSkinsien laajassa skaalassa olevista kuvista ei sinun silmääsi miellytä. Voit valita puhelimen lisäksi esim. Tarran kannettavaasi, pelikonsoliin tai vaikka mp3 soittimeesi josset välttämättä uudistuksia puhelimeesi kaipaa.

Ja jos suunnittelet kaverillesi lahjaa jouluksi, on uudet ja omaperäiset puhelimen kuoret/tarrat varmasti mieluinen lahja. DesinSkinsiltä pystyt myös hankkimaan lahjakortit   pukin konttiin kätevästi, vaihtoehtoina oli ainakin 20 & 30 euron arvoiset lahjakortit.

Illalla sitten kannattaa pysytellä korvat höröllä, koska joulukalenterin puolella saattaa olla tiedossa jotain arvontaa?

3 comments: