Tuesday, January 13

M A T E R I A ONNELLISUUKSIA


Yritän vähän aktiivisemmin linkitellä tänne teille näitä videoita, mutta jos tahdot nähdä ne välittömästi
julkaisun jälkeen voit käydä tilaamassa mun YouTube kanavan tästä!


Tein myös viikon videoputken, jossa näytän teille mun arkea:
( klikkaamalla linkkejä pääset kyseisen päivän videoon )

| Maanantai | Tiistai | Keskiviikko | Torstai | Perjantai | Lauantai | Sunnuntai |


 Mulla on parhaillaan työn alla perinteinen vuosikatsaus postaus, joka mitä luultavimmin
saavuttaa teidän silmäparinne ensviikolla. Aattelin kuitenkin nyt heittää teille palloa:
Minkälaisia postauksia toivoisitte näkevänne täällä blogissa?  
Mulla kun nyt riittäisi tätä mielenkiintoa & motivaatiota tän blogin suhteen, niin tahtoisin mielelläni toteuttaa teidänkin toiveitanne. Joten taivas olisi vaan rajana, mulla on korvat sekä silmät auki kaikelle. 

Mä palaan vielä tällä viikolla pienten vinkkien toivossa. Viikonpäästä nimittäin pakenen arkea muutamaksi päiväksi suomesta. Kerron siitä myöhemmin pienesti. Nyt jään odottelemaan teidän toiveitanne tulevaa varten.
Aurinkoista & pakkasen täyteistä viikkoa sinne, mä olen aika  o n n e l l i n e n.

5 comments:

  1. Ootko aatellu laittavas myyntiin sun vaatteita johonkin fb-kirppikselle/instagramiin? asun itekkin järvenpäässä nii ois helppo noutaaa yms. :D sul on nii hieno tyyli :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi hassu! itseasiassa just eilen kattelin vaatteita mitä aattelin pistää myyntin. Mutta vien ne kyllä Eurosetille siten & vaikka ilmottelen asiasta täällä hyvissä ajoin, ni voit käydä ryöväämässä parhaat paikanpäältä :-D!

      Delete
    2. uuu juu jee ! XD <3

      Delete
  2. Näytät upeelta :)! Molemmat topit oli tosi hienoja ja sopi sulle loistavasti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. apua kiitos paljon! en tiedä vielä tosta hopeesta, että mitä mieltä siitä oon, mutta gliteri peplumiin olen rakastunut!

      Delete