Friday, December 20

Suuri hauki ja lohikäärme vierekkäin ylväinä raketti hissin vieressä.

Me hengailtiin meidän media ryhmän kanssa edesmenneenä tiistaina Helsingissä, Kaapelitehtaalla Teatterimuseossa. En ollut aikaisemmin edes kuullut kyseisestä paikasta, ja itse ainakin tykästyin tosipaljon kyseiseen näyttelyyn. Siksipä tuun sitä teille nyt mainostamaan, koska huomenna lauantaina teatterimuseossa olevaan näyttelyyn on ilmainen sisäänpääsy, ja tämän lisäksi mun vanha tuttu esiintyy sielä. Joten jos sulta uupuu lauantai aktiviteetti, niin kipinkapin kultturisoimaan! Teatterimuseon netti sivuille pääset TÄSTÄ klikkaamalla!












Sielä löytyi kaikki se, mitä olin lapsena telkkarista katsonut. Jokainen hahmo, ketä olin joko pelännyt tai pitänyt. Suuri hauki ja lohikäärme vierekkäin ylväinä raketti hissin vieressä. Pieni käytävä täynnä kuuluisia näyttelijöitä ja heidän tarinoitaan. Erinlaisia, pelottavia naamioita kultaista seinää vasten & aulassa jättimäisiä nukkeja toivottamassa tervetulleeksi. Lavasteita, prinsessa huntuja. Näin avaruuteen sekä toimin muutaman sekunnin sääeukkona, josta videon voitte katsoa mun instagramista. Me matkattiin avaruuteen, ja chillattiin biitsillä. Mä puin vanhan ajan mekon päälleni, koska me saimme sovittaa kaikkia vanhoja puvustuksia. kissanainen kultaisen leopardinsa kanssa kuuntelemassa ukkosta ja sadetta jota teimme. Käsinukke esityksiä discopallon alla, sekä ritareita. Se paikka on sellainen, ettei sieltä saa kaikkea irti yhdellä kertaa, ehdottomasti käykää kokemassa se !

Sekä suurkiitos jokaiselle edelliseen postaukseen kommentoinneelle, itkusilmässä olen niitä lukenut eilen ja tänään!

1 comment:

  1. Your pictures are so inspiring! I like them so much! :) It must be an amazing place :)

    Kisses and hugs,
    Marentora :)

    ReplyDelete