Wednesday, April 9

DRESS LIKE ME

Nyt julkastaan mun blogin ensimmäinen kunnollinen kollaasillinen vaatteita jotka mua kiehtoo tällä hetkellä. Tää kollaasihan on koottu PersunMall in vaatteista pienen pakon alla. Mutta tälläsiä postauksia on myös toivottu paljon, joten toteutan tän enemmän kuin mielellään. Vilkastaas siis mun normaalia arki tyyliä, sekä sitä mitä multa sitten löytyisikään päältä hienommissa tilaisuuksissa. Terveisin tässäkuussa tulevat kahdet juhlat ahistavat jo mekkokriisillään.. jaiks!
daynight
PÄIVISIN mä tykkään rennoista vaatteista, tässä kollaasissa on aika hyvin koottu mitä yleensä mun päältä löytyy päivittäin. Sortsit tai mustat farkut. Sortsien kanssa tottakai sukkahousut. Ilmojen lämmetessä mun on aina vaikea luopua kaulahuiveista & reppu mulla on aina selässä. :-) Laitoin vielä tohon alas noi linkit, jos kiinnostuit jostain näistä tuotteista!


Kun taas sitten ILTAISIN tuntuu että musta kuoriutuu niin neitimäinen ja tyttömäinen tyttö kun olla ja voi. Tykkään laittautumisesta, ja tykkään mekoista ja koruistakin. Oon ihan eri ääripää mun mielestä iltaisin, kun mitä näytän itsestäni päivisin. Tähän kollaasiin en ees älynnyt kuinka mustia vaatteita valitsin. Mutta tuo vois olla toimiva kombo! Tykkään tosi tosi tosi paljon noista aurinkolaseista, mun on ehkä pakko saada sellaset. Koruina oon innostunut käyttämään kultaista, ei multa taida muunvärisiä koruja löytyäkään. Mun mielestä tää asu vois mm olla todella hyvä vaihtoehto ensviikonlopun ID juhliin, vai mitä mieltä te ootte? Kuitenkin tossa alapuolella on taas linkkejä kyseisiin tuotteisiin jos kiinnostuit.

 Tätä oli ihan hauska tehdä, vaikka en olekkaan mikään muodin asiantuntija tai mitään. Joten te jotka olitte tämän tyylisiä postauksia toivoneet, ollisi kiva kuulla teidän mielipidettä tälläisestä postauksesta? Olisiko parantamisenvaraa ja missä? & jos tahdotte, että lähestyn tätä mun vaatemakua jollain muulla tavalla, niin ideoita saa ehdotella! Seuravaks voisinki väsäillä musapostausta, kun sitä oli toivottu niin kovin. Mahtavaa keskiviikkoa kaikki! :-)

Postaus tehty yhteistyössä PersunMall nimisen kaupan kanssa.

3 comments:

  1. Nytku kattelen noita sivustoja, siellä olis vaikka mitä ihanaa keväistä. Tää kollaasi on tehty jo yli kuukaus takaperin. buu oon hidas ):

    ReplyDelete
  2. ihania vaatteita :o rakastan sun tyyliä ja inspiroit myös mun omaa pukeutumistyyliä :3

    ReplyDelete