Sunday, April 13

Jalkojeni alla rouskuvaa sammalta


me1
kelepoo
pusk
me10
maaku
me14
noinn
valmis
me13
ylösalas
Mä näen sinut kevät. Sä näyttäydyt parhaiten metsässä, jossa sä olet laittanut hiirenkorvat jo näkyviin puihin, ja mä rakastan kuunnella kun oksat havisevat tuulessa. Seison keskellä, ja kuuntelen kun metsä puhuu rauhallisella äänellään järisyttäen pienesti maata. Kerrot olevasi vahva, ja puiden korkeus kertoo siitä kuinka pitkään olet ollut sinä. Sinä huijaat minua kevät. Yhtenä päivänä sain pukea kevät takin päälleni, mutta suurimmilta osin kuljen vielä talvivaatteet ylläni. Koska sinä aijot lämmetä? jotta vihdoin voisin heittää hyvästit talvelle lopullisesti. En tahdo enää kokea kylmyyttä täällä. Mä näen sinut äiti aurinko, mutten tunne lämpöä. Voisiko joku sulattaa tämän sydänjään? 

Ajatukseni ovat sinussa ja tulevaisuudessa, mitä minun pitäisi tehdä tämän kaiken kanssa. Olen eksyksissä pääni sisällä, ja aina kun olen luulevinani löytävä reitin, hukun taas sekammelskaan ja aloitan alusta. Oi huoleton lapsuus et tiedä kuinka paljon kaipaan sua.

10 comments:

  1. Tosi nättejä kuvia :) Ihana fiilis!

    ReplyDelete
  2. Tuli ihan taianomanen fiilis ku kuunteli tota biisii samal ku katto noit sun kuvii! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi loistavaa, halusinki yhistää biisin. Minkäavulla pääsis johki fiilikseen näihi kuvii :3

      Delete
  3. sun blogiteksit on ihanempia kuin mitkään rakkausrunot, sun kuvat on täydellisempiä kuin itse täydellisyys ja sä olet kauniimpi kuin mikään auringonnousu. ihana Joanna :3♥

    ReplyDelete
  4. aaah, oot niin hirveen tekotaiteellinen

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ehkäse johtuu siitä etten koita olla mikään taiteilija? jos kerron miltä musta tuntui, niin eise musta taiteilijaa teekkään :)

      Delete
  5. oi vau upeita ihania kuvia! + teksti ah ♥

    ReplyDelete