Sunday, November 24

& sitten itse ne awardsit !

Vuorossa siis itse Inspiration Blog Awards, joka järjestettiin siis viime lauantaina Klaus K -hotellissa Bulevardilla klo 19 eteenpäin. Mun & Jennan seuraksi liittäytyi siis mun avec tässä vaiheessa. Mulla tosiaan kävi matkan varrella vähän kehnommin mekko juttujen kanssa, jonka seurauksena mulla ei siis ollut minkäänlaista hienoa päälle laitettavaa. Ainoastaan samaiset vaatteet jotka mulla oli jo päivällä ollut päällä. Thank god että olin valinnut edes hieman siistimmän paidan, en varmaan olisi koskaan ilmaantunut paikalle, jos mulla olis ollut obey paita päällä niinkuin olin alunperin suunnitellut. Koitin kuitenkin tehdä asusta vähän hienomman lisäämällä korkkarit jalkaan sekä kirjekuori laukun ja käsikorut kätösiin. Näyttääkö ees vähän juhlallisemmalta teidän mielestänne?
ila
Printtipaita, Secondhand / Sortsit, H&M / Käsikoru, Lindex / Kaulakoru, Secondhand /
  Laukku, Jennan / Korkkarit, äidinkaapista

Onneksi paikanpäällä oli ihmisiä ruutupaidoissaan, niin en tuntenut oloani niin erinlaiseksi. Vaikka suurin osa olikin laittautunut niin kauniiksi ja pukeneet toinen toistaansa upeampia mekkoja päällensä! Mua hävetti niin paljon kulkea näissä tamineissa, että uskallus muiden kanssa keskustelemiseen katosi täysin. Ajattelin, että joku vielä naulitsee mut seinään tai ajattelee etten arvostaisi kutsua. Mutta tosiaan onneksi paikalla oli niitäkin ihmisiä, jotka olivat laittaneet arkisemman näköiset vaatteet, niin en tuntenut oloani ihan yksinäiseksi. Ja tästäkin illasta selvttiin!
viintä
hot
Klaus K oli kaksi kerroksinen, alhaalla soitti Dj ja suurinosa hengaili ja tutustui toisiinsa alhaalla. Ylös vei kauniisti valaistetut portaat, joissa myös awardsit juonnettiin. Ylhäällä oli mukavempi nauttia itse ruuasta, koska meininki oli jollaintapaa hieman rauhallisempaa. Tarjolla oli taas toinen toistaan upeampia herkkuja, ilmaisia juomia ja free bar oli myös meidän käytettävissämme. Pannacotta nousi taas mun ihan ykkös suosikiksi! Oltiin justiinsa vedetty jennan kanssa subit naamariin ennen H hetkeä, joten nälkä ei meitä kyllä vaivannut. Nautittiin siis enemmänkin baarin antimista.
band
punkkua
cesar
Palkinnot meni mun mielestä oikeisiin osotteisiin, oli sielä muutama ketä olisin toivonut voitolle. Mutta kokonaisuudessaan voitot meni nappiin. Ilta oli kaikinpuolin miellyttävä ja ehkä hieman liian nopeasti ohikulkeva. Sillä musta tuntui että se ilta meni ihan hujauksessa ohi, enkä todellakaan päässyt juttelemaan kaikille kelle olisin tahtonut jutella. Ja onneksi loppu illasta ei se mun mekon vajauskaan enää häirinnyt. Illan jälkeen suuntasinkin poikaystävälle, kun muut lähtivät jatkamaan. Mulla oli niin aikanen herätys taustalla, ettei kyllä olis krebaukseen enää voimat riittäneet. Enskerralla sitten!
kalja
Iso kiitos vielä tapahtuman järjestäjille, & tosi paljon onnea voittajat!

Teen muuten youtuben puolelle joulukalenterin, joten aattelin kysellä että kiinnostaisiko tälläpuolella sellanen idea. Ja sitten tottakai olis kiva jos niitä ehdotuksia tulis että mitä tahtoisitte nähdä? vaatteita, ruokaa, normipäivän tapahtumia kertokaa mulle!

1 comment:

  1. voi kun olet nättinä! Löysin tän sun blogin vasta vähän aika sitten ja oot kyl yks mun lemppareista jo heh :)

    http://allieverwanted-ida.blogspot.fi/

    ReplyDelete